FR DE

Recherche

Type:


Projet dont l'offerte fait partie:


Nom de la salle / du lieu:


Champs d'action (max.: 4):


Âge:


Mots-clés:


Rechercher

Journal de bord


de Schleeck

Projet pédagogique

06.05.2019 - 10.05.2019
publié par Jessica Koeune
visible au public


Mir léiren den Schleeck mei no kennen, wat e frësst, wou e wunnt, wat e mécht...

» Détails
Type Projet pédagogique
Responsable(s) Aurelie Lang
Âge 1-2 ans
2-3 ans
3-4 ans
4-6 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de rĂ©fĂ©rence)  
Nombre d'enfants 5
Champs d'action (max.: 4) Sciences et techniques




Spiller ronderëm d'Héiren

Offre pédagogique

03.05.2019 - 03.05.2019
publié par Jessica Koeune
visible au public


Mir maachen 2 Spiller ronderëm d'Héiren:
Spill 1: Geräischer erkennen

Mir huele verschidde Materialien, woumadder een verschidde Geräischer produzéiere ka. D' Kanner mussen d' Geräischer natiirlech och schon héiren hun am Alldag. Da kréien se hir Aan mat engem Schal zougebonn a mussen gudd lauschteren an aroden, wat se héiren.

Spill 2: Kaméidiketten

Mir klappen an d'Hänn an d' Kanner maachen eis et no. Duerno kappen mer an d'Hänn an stampfe mat den Féiss. D'Kanner maachen eis et no. Dës Ketten kann ee soulaang viru maachen, wéi een nach Geräischer weess, déi ee maache kann. Dobäi versiche mer ee Rhythmus anzehalen.
Beispiller:
an d'Hänn klappen
mat de Féiss stampfen
mat der Zong schnalzen
"Ehooo" rufen
op den Dësch klappen
mat den Féiss tippen
een Déieregeräisch wéi muh-muh
mat de Fangeren iwert den Dësch kratzen
blosen
op den Dësch técken
néitzen
mat den Hänn um Bauch trommëlen

» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Jessica
Nom du groupe Flip
Âge 2-3 ans
3-4 ans
4-6 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de rĂ©fĂ©rence)  
Nombre d'enfants 5
Projet dont l'offerte fait partie Di 5 SĂ«nner
Champs d'action (max.: 4) Mouvement, conscience corporelle et santé




Schmaachen entdecken

Offre pédagogique

02.05.2019 - 02.05.2019
publié par Jessica Koeune
visible au public


Mir sammelen verschidde Liewensmëttel, déi d'Kanner schmaache kënnen:
Mandarine
Zitroun oder de Jus dovun
Miehl
Gebees
Hunneg
Waasser
Ën
Salz...
Ausserdeem sammele mer verschidde Kraider aus dem Gaart, déi mer dann och riche kënnen, genausou wéi d'Liewesmëttel, déi d' Kanner schmaachen.

» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Jessica
Nom du groupe Flip
Âge 2-3 ans
3-4 ans
4-6 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de rĂ©fĂ©rence)  
Nombre d'enfants 5
Projet dont l'offerte fait partie Di 5 SĂ«nner
Champs d'action (max.: 4) Mouvement, conscience corporelle et santé




Den Ouschterhues

Projet pédagogique

15.04.2019 - 19.04.2019
publié par Jessica Koeune
visible au public


Den Ouschterhiesschen kënnt geschwënn an d'Kanner freeën sëch schon drop.

» Détails
Type Projet pédagogique
Responsable(s) Jessica
Nom du groupe Flip
Âge 0-1 ans
1-2 ans
2-3 ans
3-4 ans
4-6 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de rĂ©fĂ©rence) Mir léieren den Ouschterhues kennen, wat stëcht dohanner?
Champs d'action (max.: 4) Valeurs, participation et démocratie
Langue, communication et médias
Créativité, art et esthétique
Education plurilingue




Ouschterkuerf

Offre pédagogique

12.04.2019 - 20.04.2019
publié par Jessica Koeune
visible au public


D'Kanner bastelen en Ouschterkierfchen: 
Dag 1: Op engem Karton schneiden mer ee Rechteck aus, dee mer dono zu engem Kuerf zësummen tackeren. An och een Grëff fir den Kuerf gëtt erausgeschnidden. 
Dag 2: D'Kanner kréien verschidde Gouachefaarwen dohin gestallt a kënnen hiere Kuerf dann umolen, wéi se Loscht a Laun hunn. Dono loossen mer e gudd drëschnen. 
Dag 3: Op Reeboupabeier ginn je 2 Ouschtereeër gezeechent a vun de Kanner ausgeschnidden. Déi ginn dono bannen un de Kuerf gepëscht. Aus engem Rechteck aus gréngem Pabeier, den op der Säit millimeterweis ageschnidden ass, entsteet Gras, dat een dono och bannen un de Kuerf pëscht. Lo muss de Kuerf nëmmen nach mat Hee ausgeluecht ginn.

» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Jessica
Nom du groupe Flip
Âge 2-3 ans
3-4 ans
4-6 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de rĂ©fĂ©rence)  
Nombre d'enfants 4
Projet dont l'offerte fait partie Den Ouschterhues
Champs d'action (max.: 4) Créativité, art et esthétique




poussins

Offre pédagogique

05.04.2019 - 05.04.2019
publié par Jessica Koeune
visible au public


Mir bemolen d'Fënstere mat Gouachefaarwen. Dobäi froë mer d'Kanner, wéi ee Jippelchen ausgesäit a loossen dann eiser Fantasie fräie Laf. D'Kanner ginn och op hir Iddiën ugeschwat, déi mer dann mat an eist Konschtwierk abauen. Mir schaffen mam Pinsel an och mat eisen Hänn.

» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Jessica
Nom du groupe Flip
Âge 2-3 ans
3-4 ans
4-6 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de rĂ©fĂ©rence) Dekoratioun an der Crèche
Nombre d'enfants 4
Projet dont l'offerte fait partie poussins
Champs d'action (max.: 4) Créativité, art et esthétique




poussins

Projet pédagogique

01.04.2019 - 05.04.2019
publié par Jessica Koeune
visible au public


 

» Détails
Type Projet pédagogique
Responsable(s) Giuliano
Nom du groupe Flip
Âge 2-3 ans
3-4 ans
4-6 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de rĂ©fĂ©rence) Observer et faire connaître les poussins dans des activités différents
Nombre d'enfants 5
Champs d'action (max.: 4) Créativité, art et esthétique
Sciences et techniques




Vum Som zur Blumm

Offre pédagogique

22.03.2019 - 29.03.2019
publié par Jessica Koeune
visible au public


Fir Blummen bemolen mer Muffinsformen mat de Faarwen, déi d'Kanner aussichen, mam Pinsel. Hei kann een d'Kanner och experimentéieren a mëschen loossen. Déi bemoolte Forme ginn an aner Forme gesat fir dass se beim Drëschnen d'Form net verléieren.Op engem wäiße Blat gëtt eng Wiss gemoolt. Mat Hëllef vu Pärlen, déi de Som duestellen an de Muffinsformen, gestalten mer eng Blummewiss, déi de Wuesstum vum Som zur Blumm duestellen soll.

» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Jessica
Nom du groupe Flip
Âge 2-3 ans
3-4 ans
4-6 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de rĂ©fĂ©rence) Den Wuesstum vum Som zur Blumm verdäitlechen.
Nombre d'enfants 4
Projet dont l'offerte fait partie fleurs
Champs d'action (max.: 4) Créativité, art et esthétique
Sciences et techniques




first previous next last